Golden Laser hà assistitu à Hannover Euro BLECH 2018 in Germania Da u 23 à u 26 d'ottobre.
L'Euro BLECH International Sheet Metal Working Technology Exhibition hè stata tenuta in grandezza in Hannover quist'annu. A mostra hè storica. Euroblech hè tenutu ogni dui anni dapoi u 1968. Dopu à quasi 50 anni di spirienza è accumulazione, hè diventatu a mostra di trasfurmazioni di lamiera di u mondu, è hè ancu a più grande mostra per l'industria di u travagliu di a lamiera mundiale.
Questa mostra hà furnitu una piattaforma eccellente per l'espositori per mostrà l'ultime tecnulugia è prudutti à i visitatori prufessiunali è à i cumpratori prufessiunali in a trasfurmazioni di lamiere.
Golden Laser hà pigliatu una macchina di taglio laser di tubu di fibra completamente automatica 1200w P2060A è l'altru set 2500w macchina di taglio laser di piattaforma di scambiu di copertura completa GF-1530JH per assistisce à questa mostra. E sti dui setti di macchina avia digià urdinatu da unu di i nostri clienti Romania, è u cliente hà compru a macchina per a fabricazione di l'automobile. Durante a mostra, a nostra ingegneria tecnica hà dimustratu i punti culminanti è e prestazioni di queste macchine à l'audienza, è e nostre macchine eranu altamente ricunnisciute è rispondenu à i standard europei di l'equipaggiu, qualunque sia u lettu di a macchina o altri dettagli di cumpunenti.
Exhibition Site - Tube Laser Cutting Machine Demo Video
Attraversu sta mostra, avemu avutu assai novi clienti chì eranu impegnati in machini agriculi, equipaghji sportivi, pipline di u focu, trasfurmazioni di tubi, industria di parti di mutore, etc. fabbrica o hà sceltu à u nostru situ ex-clienti chì avia digià compru a nostra macchina. Malgradu e so esigenze forse un pocu complicate, li offremu sempre suluzioni d'automatizazione adattate precisamente à e so esigenze, inseme cunsulenza, finanziamentu è assai altri servizii, chì li permettenu di fabricà i so prudutti in modu economicu, affidabile è di alta qualità. Cusì eranu assai soddisfatti di e suluzioni è i prezzi chì avemu furnitu, è decisu di travaglià cun noi.