A causa di a cumpusizioni unica di a surgente laser, u funziunamentu improperu pò causà danni seriu à i so cumpunenti core, se a fonte laser usa in ambienti operativi di bassa temperatura. Dunque, a fonte laser hà bisognu di cura extra in l'invernu friddu.
È sta suluzione di prutezzione pò aiutà à prutege u vostru equipamentu laser è allargà a so vita di serviziu megliu.
Prima di tuttu, per piacè seguite strettamente u manuale d'istruzzioni furnitu da Nlight per operà a fonte laser. È a gamma di temperatura di u funziunamentu esterni permessa di a fonte laser Nlight hè 10 ℃-40 ℃. Sè a temperatura esterna hè troppu bassu, si pò cuase u caminu internu acqua freeze è a surgente laser fial à travaglià.
1. Per piacè aghjunghje ethylene glycol à u cisterna chiller (pruduttu cunsigliatu: Antifrogen? N), a capacità permessa di a suluzione per esse aghjuntu in u tank hè 10% -20%. Per esempiu, se a capacità di a vostra cisterna di chiller hè di 100 litri, l'etilene glycol à aghjunghje hè 20 litri. Hè da nutà chì u propilene glycol ùn deve mai esse aghjuntu! Inoltre, prima di aghjunghje l'etilenglicol, cunsultate prima u fabricatore di chiller.
2. In l'inguernu nlight, se a parte di cunnessione di a pipa d'acqua di a surgente laser hè posta fora, ricumandemu chì ùn spegne micca u chiller d'acqua. (Se a vostra putenza di fonte laser hè sopra à 2000W, duvete accende l'interruttore di 24 volt mentre u chiller funziona.)
Quandu a temperatura di l'ambiente esternu di a fonte laser hè trà 10 ℃-40 ℃, ùn ci hè bisognu di aghjunghje una suluzione antifreeze.