Per via di a cumpusizioni unichi di fonte di laser, operazione impropia pò causà danni serianu à i so cumpunenti serii, se a fonte di u laser hè aduprata in l'ambiente operatore pocu. Dunque, fonte laser hà bisognu di cura extra in l'invernu friddu.
È sta soluzione di prutezzione pò aiutà à prutege u vostru equipamentu di laser è allargà a so vita di serviziu megliu.
Prima di tuttu, u pls stictamente seguitanu u manuale d'istruzzioni furnitu da a linea di a nlight per operare a fonte laser. È l'eserciziu di a temperatura esterna esterna di a nulla laser fonte hè 10 ℃ -40 ℃. Se a temperatura esterna hè troppu bassa, pò cuperà a strada d'acqua interna congelata è a fonte laser fial à u travagliu.
1. Per piacè aghjunghje etilene glycol à u tank di Chiller (pruduttu cunsigliatu: Antifrogenu? N), a capacità permabile di a suluzione da esse à 10%-20%. Per esempiu, se u vostru capacità di tancu chiller hè di 100 litri, a Glycol etylene sia aghjustata hè di 20 litri. Ci hè da nutà chì u propilinu GLYCOL DEVU mai esse aghjuntu! Inoltre, prima di aghjunghje etilene glicol, per piacè cunsultate u fabricatore di u chiller prima.
2. In u nigente di l'invernu, se a parte di l'acqua di l'acqua hè pusatu fora, vi cunsigliemu, vi cunsigliemu di ùn spinghje u chiller d'acqua. (Se a vostra putenza di fonte Laser hè sopra à u 2000w, duvete turnà u 3 volte Switch mentre u Chiller hè in esecuzione.)
Quandu a temperatura di ambientale esternu di a fonte laser hè trà 10 ℃ -40 ℃, ùn ci hè bisognu di aghjunghje qualsiasi suluzione antifetie.